10 Jun 2009

本小姐今天开心~

lalalalalala~

wakaka~

hahahahah

hehehe

pls dun think i am crazy guy

haha

today i very hapi

coz i pass my undang test alredi

haha~

lelelebubu

你这个死路牌~

知道我的厉害了吧~~

哈哈

luckily got guo lin

he hep me decrease my nervous

haha

really o~

coz i actually think i will alone go the test

haha

how i know

ming zi drive to guo lin house~

haha

i put down the stone in my heart

coz got someone acompany me~

haha

then ho

the aircon at the place of test o~

尽然跟我漏水~!!!

then ho

i go tell the anty

then the anty say

你打ic不要放那个横线

我讲不是

选orang awan

我讲不是

然后?(终于给我讲话了)

那个aircon漏水啦~

oo 不用紧 你进去坐先

然后我就继续做咯

过后才换位~

哈哈

做国麟隔壁~

结果勒

气氛已近很紧张了喔~

可是那个死aircon在那边滴水

变到更紧张了拉

哈哈

结果勒

明明就每个人都做完了~

都没有人要出去

真是奇怪

哈哈

然后我就带头咯

我一出

他们才出

哈哈

不过我真的是开心到~~

haha~

1 comment:

  1. 恭喜PASS了UNDANG咯~
    王子的朋友考了三次都没过= =
    哈哈
    你很可爱也~~

    希望你有空也能去王子部落逛逛哦:)

    ReplyDelete